søndag 16. januar 2011

roadtrip i SorAfrika

Overskriften bes herved tas som en oppfordring, FY SOREN for et fantastisk land!!! Det jeg sitter igjen med er kanskje forst og fremst naturen, sa variert, og sa VAKKER!!! Gud er utrolig; tenk a skape sa masse fint, og sa masse forskjellig!!

Forskjellig er igrunn et stikkord for SorAfrika; kontrastene er store. Jeg er takknemlig for a ha sett en liten bit av landet, og kommer gjerne tilbake. Takk:)

mmmm, hoydepunktene pa turen; en vidunderlig lunch i det fri oppe i fjellene i Golden Gate; digre fjell og masse gront, sebraer, fuglesang, gode venner og digge sandwicher. Til kvelds fikk vi tordenvar; mektig!! Ellers er 5...4...3...2...1...BUNGEEE!!! et stikkord;) http://www.faceadrenalin.com/; anbefales virkelig!! Et annet hoydepunkt var Cango Caves, google det hvis du vil. Pa vei ut var vi plutselig alene i den storste hula, og Birgitte sang Navnet Jesus, med fantastisk akustikk, jeg mener det, goose bumps versagod.
Braai er blitt et av mine bruksord; god gammeldags grillings med masse kjott og chutney, digg!!
Altsa, jeg kunne sagt veldig masse om det her, men ja, skal prove a fa tid til a laste opp noen bilder, sa stopper for na.

Na er jeg i Mosambic, ogsa veldig bra!!!!;) virker som internett er brukenes her, sa haper a komme innom hit igjen (et hotell i narheten;)).

Folkens, Gud er storre en vi tror. Utforsk Ham!!!






klem;)

1 kommentar:

  1. kjære maritmin :) virker som du har det fantastisk. Det gleder meg :) Det skal bli godt å ha deg i hverdagen her i Oslo igjen- makan til gledesspreder skal en lete lenge etter! Men- until then må du bare fortsette å ha det så bra. Tenker masse på deg. God klem fra Tone

    SvarSlett