onsdag 11. mai 2011

gay!!

- som kikuyu'er sier naar de er overraska. Jeg er paa en maate overraska, fordi jeg reiser hjem ikveld!! Gay!!! Jeg kan herved bekrefte at tida flyr i godt lag, for den har jammen gatt fort, denne turen, og jeg har jammen vart i godt lag. Jeg dro nedover hit i fjor for aa finne ut om jeg kan bo i afrika. Konklusjon; det  kan jeg. Lett.

Jeg nyter siste dag her i Nairobi. Er pa en cyber i byen, hatt en frokost hjemme alene hos Maureen, min herlige venninne og soster, som jeg har bodd hos her i Nairobi. Chai og chapati til frokost, hope fm i ora og lett regn utafor. Det er regntid her, og  ganske kaldt faktisk. Men, jeg  trossa baade regn og kulde, og dro til byen, med en deilig matatu; som jeg kommer til aa savne de!! Naa skal jeg straks avgaarde for aa spise lunch med en bunch venner, egentlig kl 12, men african time staar sterkt her, ogsaa for meg i disse dager...:) men, gleder meg!

Gleder meg  jo til aa komme hjem og:) tenk for en luksus, aa ha to hjem!! ogg, begge to er  sa helmax  at  jeg ikke kan tenke meg noe bedre! fy soren..:) velsignelse!!

Saa, Norge, here i come. see u very soon! And Africa, i know il come back:) so long, enjoy, take care na baraka sana!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar